2021.12.07 kedd 49. hét | Ambrus | Napkelte:07:17
Biztosítások Főoldal Company details Céginfo OkosPosta Űrlapkártya Kapcsolat
Postai küldeményekhez biztonsági kódkártya






  • Munkabaleseti kárfelvétel
  • Termékfelelősségi kárfelvétel

  • Felelősségbiztosítások
  • Adatvédelmi felelősségbiztosítás
  • Autonóm jármű biztosítás
  • Bírósági végrehajtói
  • Állategészségügyi
  • Drón kez. felelősség
  • Egészségügyi orvosi
  • Általános felelősség
  • Egyedi felelősség
  • Könyvvitel, tanácsadás
  • Mérnöki tevékenység
  • Tervezői kivitelezői felelősség
  • Villany-, víz-, gáz- és fűtés- szerelő
  • Őrző-Védő
  • Filmprodukció biztosítás
  • Rendezvényszervezői
  • Szakfordítói fel.
  • Taxi/Személyszállító
  • Üzletközpont bérlői
  • Vagyonkezelő
  • Vezető Tisztségviselő

  • Vagyonbiztosítások
  • Társasház bizt.
  • Lakásbiztosítás
  • Cégbiztosítások
  • Műtárgy biztosítás
  • Elektronika bizt.
  • Áruhitel biztosítás
  • Jogvédelmi biztosítás
  • Hekker támadás

  • Egyedi járműbiztosítások
  • Hajó Biztosítás
  • Repülésbiztosítás
  • Airport/Product risk
  • Drón biztosítás

  • Közúti járműbiztosítások
  • Közúti jármű
  • Fedezetlenségi pótdíj GFB

  • Egészségbiztosítások
  • Élet és egészségbizt.
  • Nemzetközi eü.ellátás
  • Belföldi eü.ellátás

  • Szállítmánybiztosítások
  • Műtárgy biztosítás
  • Szállítmány

  • Mezőgazdasági bizt.
  • Növénybiztosítások
  • Állategészségügyi
  • Posta - iratok és képek küldése-fogadása
    Nincs spam, nincs reklám Tel.: 30 9601 402; 061 3060625
    Új postakártya neve: Min. 6 karakter.
    Új postakártya e-mail címe: e-mail hiba










    Postakártya használata:
      Használati utasítás:
    1. Új postakártya: mezők kitöltése után kattintson az "Új postakártya" gombra, ezután a nagyképre kattintva postakártyáját töltse le!
      A postakártya fájl nevét semmi esetre sem szabad átnevezni! Kis/nagybetűket ne írja át! A postakártya mentésekor jegyezze meg, hová lett mentve!
    2. Aktiválás: korábban mentett postakártyát könyvtárból meg kell nyitni (+egyszeri telefonos azonosítás);
    3. Szünet/Indít: korábban mentett postakártyát könyvtárból meg kell nyitni (szabadságolás, üzemszünet idejére a kártyára/kártyáról nem küldhető irat);
    4. Megújítás: Lejárat előtti tizenötödik naptól, utána hét napig megújíthatja a postakártyát. Az e-mail kapcsolatok megmaradnak.
    5. Visszavonás: korábban mentett postakártyát könyvtárból meg kell nyitni (kártya érvénytelenítése biztonsági okból);
    6. Fel/Letöltés gomb: korábban mentett postakártyát könyvtárból meg kell nyitni
      1. Műveletek: automatikus titkosítás (OpenSSL 256 bit szimmetrikus);
        1. Új címzett automatikus értesítése e-mailben
        2. Iratfeltöltés utáni címzett módosítás
        3. Szabad iratvisszavonás letöltés előtt
        4. Kézbesítési napló megtekintése
        5. Kézbesítési naplósor törlése sikeres átvét után (feladó kezdeményezheti)
      2. Hálózat: partnerek engedélyezése/tiltása;
      3. Letöltések:
        1. Iratok letöltése, titkosítás automatikus feloldása
        2. Visszaigazolás nélküli átvét címzett döntése szerint
        3. Átvétel visszaigazolása címzett döntése szerint
        4. Letöltési napló megtekintése
    Termékleírás
     A postakártya a Best-Office Kft és tisztelt Ügyfelei közti titkosított adatcsere céljára került kifejlesztésre a 2018. május 25-én életbe lépett General Data Protection Regulation EU irányelveknek megfelelő adatvédelem teljesítésére.
     A postakártya alkalmazás technikai értelemben egyesíti a pdf, word, text stb. iratok illetve kép/hang/video fájlok titkosítási eljárásait egyféle nyílt forráskódú nemzetközi szabvány eljárásban. A tisztelt felhasználók részéről program letöltést nem igényel az eszköz és az elterjedt böngészők használatával megvalósítva teszi a feladatát.  A titkosított iratküldéshez nem jelszót kell megjegyezni, vagy tárolni, hanem az azt helyettesítő képet szükséges regisztrálni és aktiválni.
     A Best-Office Kft által fejlesztett postakártya rendszer erős védelmet nyújt a nyílt levelezés helyett. A postakártya rendszer irattárolást nem támogat, kizárólag titkosított dokumentumok cseréjére szolgál.
     A titkosítás védelmi szintje megfelelő biztosítási szerződések és kísérő iratok küldéséhez. Semmiképpen nem javasolt bankszámla szám, belépési kód, magánéleti levelezés, és más hasonló adatok küldésére használni.
     Egy postakártyához csak és kizárólag egy e-mail cím tartozhat. A postakártya tartalmazza az egyedi azonosítót. A postakártya idegen webfelületre feltöltése, illetéktelen kézbe kerülése esetén a kártya használata a továbbiakban nem javasolt. Ilyen esetben a postakártya érvényteleníthető weboldalunkon és új postakártya igényelhető.
     A postakártya igényléstől hét napon belül a kártyát aktiválni szükséges. Aktiváláshoz a tisztelt Felhasználótól telefonon három adatot kérünk. E mailen nem aktiválunk postakártyát és adatokat nem kérünk.
     Egyidőben két munkaállomásról két azonos (másolt) postakártyával nem lehetséges postai küldeményeket forgalmazni sem külső címre, sem egymás között vagy cég alkalmazottjai között. Az adatok egy munkamenetben kizárólag két aktív, egymástól eltérő postakártya között oszthatóak meg, ahol egyik kártya a "küldő" másik a "fogadó" személy postakártyája.
     A postai küldeményeket feltöltéstől számítva letöltésükig, de legfeljebb hét naptári napig tárolja a rendszer. A küldemények naplóját egy évig plusz postakártya lejárat után hét napig megőrizzük. Megújítás esetén további egy évvel a tárolás meghosszabbodik.
     A postakártya illetéktelen használatából eredő bármiféle kárért felelősséget nem vállalunk. Cégünk és tisztelt Ügyfeleink közötti adatküldésben a postakártya letöltés és használat díjmentes évente egy postakártya igénylés esetén.